Sposób załatwiania spraw
Elektroniczna skrzynka podawcza
Godziny pracy w administracji w przedszkolu numer 124
Kierownik gospodarczy: Izabela Pawińska/Kinga Sobota
- Godziny pracy: 8:00-16.00
- Tel. 22 838 36 34
- E-mail: p124@eduwarszawa.pl
Sprawy finansowo – gospodarcze (m.in. bezpośredni kontakt z DBFO), przyjmowanie opłat, zapytania ofertowe, umowy, przeglądy, gospodarka magazynowa, żywienie dzieci
Sekretariat: Izabella Pawińska
- Godziny pracy: codziennie 8.00-16.00
- TEL. 22 838 36 34
- E-mail: p124@eduwarszawa.pl
Prowadzenie kancelarii zgodnie z instrukcją kancelaryjną: korespondencja, BHP, nieobecności dzieci, załatwianie bieżących spraw, odpowiedzi na pisma, prowadzenie rozdzielnika, przygotowanie pism do dekretacji dla dyrektora,
bezpośredni kontakt z DBFO
Korespondencja przychodząca i wychodząca jest dokumentowana zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym wykazem akt.
Przedszkole przyjmuje i załatwia sprawy
- dotyczące edukacji, kadr, finansów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
- dokumentację kancelaryjną – według instrukcji kancelaryjnej w sekretariacie przedszkola
- dokumentację kadrową i finansową – według odrębnych przepisów.
Tryb załatwiania spraw
Dyrektor przyjmuje interesantów codziennie po wcześniejszym umówieni się telefonicznie w godzinach pracy przedszkola 7:00 do 17:00
Podania, Zapytania, Skargi, Wnioski można składać osobiście do dyrektora lub na adres mailowy: p124@eduwarszawa.pl
Sprawy załatwiane są według kolejności ich wpływu oraz stopnia trudności zgodnie z trybem Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
Bieżące informacje o dziecku udzielają: nauczycielki poszczególnych grup.
Konsultacje indywidualne dla rodziców prowadzą: nauczycielki grup oraz specjaliści.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 28-10-2022 - Edycja treści
- 04-05-2021 - Edycja treści
- 20-07-2020 - Edycja treści
- 29-03-2020 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 104